Kategorie
z naszego doświadczenia

Upadłość konsumencka w Gdańsku

Upadłość konsumencka w gdańskim sądzie nie należy do najłatwiejszych. Dlaczego?

Czy łatwo jest ogłosić upadłość konsumencką w sądzie w Gdańsku?

Dzisiejszy wpis dotyka praktycznej odsłony naszej działalności. Na rynku trójmiejskim działamy już od ponad 6 lat. Wobec tego chcielibyśmy przedstawić Państwu w jaki sposób sąd upadłościowy w Gdańsku podchodzi do wniosków o ogłoszenie upadłości konsumenckiej. Dlaczego osoby fizyczne, które nie korzystają z pomocy pełnomocników mogą długo czekać na postanowienie o ogłoszeniu upadłości?

Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku w opinii wielu dłużników uchodzi za sąd, w którym trudno samodzielnie ogłosić upadłość konsumencką. Sąd w Gdańsku jest jednym z tych, który najdłużej rozpoznaje wnioski o ogłoszenie upadłości konsumenckiej. Są to dane nie tylko statystyczne, ale wynikające z naszej praktyki. Ile trwa rozpoznanie wniosku o ogłoszenie upadłości konsumenckiej w Gdańsku? Jeżeli tylko wniosek nie ma żadnych braków formalnych, rozpoznanie sprawy i ogłoszenie upadłości konsumenckiej zajmuje co najmniej 4-5 miesięcy.

Upadłość konsumencka Gdańsk, Gdynia, Sopot. Rozważasz ogłoszenie upadłości konsumenckiej? Pomagamy dłużnikom w całej Polsce, nie tylko w Gdańsku, Gdyni, Sopocie i okolicach Trójmiasta! Skontaktuj się z nami wypełniając formularz!

Upadłość konsumencka Gdańsk

Dlaczego Sąd w Gdańsku ma opinię sądu, w którym trudno ogłosić upadłość konsumencką? Wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej podlega badaniu pod względem formalnym. Co to oznacza? Sąd zawsze sprawdza czy:

  • wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej zawiera wszystkie, kompletne załączniki;
  • prawidłowo zostali określeni wierzyciele osoby zadłużonej;
  • prawidłowo zostały opisane składniki majątku dłużnika.

Sąd w Gdańsku w sposób bardzo rygorystyczny podchodzi do badania formalnego wniosku. Szczegółowo sprawdza wszystkie daty załączników, czy nie ma w nich brakujących stron (to bardzo częsty powód tzw. zwrotu wniosku), czy dłużnik prawidłowo określił wierzycieli. Wreszcie, czy wszystkie załączniki razem z wnioskiem zostały złożone w 2 egzemplarzach i czy zostały przekreślone niewypełnione rubryki formularza? Więcej na ten temat tutaj!

Z uwagi na powyższe, aby wystrzec się błędów polecamy lekturę odrębnego wpisu, poświęconego najczęstszym pomyłkom, które mogą opóźnić rozpoznanie wniosku. 5 najczęstszych błędów we wnioskach o upadłość. Możemy dyskutować, czy braki wskazywane przez gdański sąd we wnioskach o ogłoszenie upadłości konsumenckiej stanowią przeszkodę w rozpoznaniu sprawy.

Upadłość konsumencka: Gdańsk, Gdynia, Sopot i okolice

Większość naszych klientów pochodzi z Trójmiasta i okolic: Gdyni, Sopotu, Starogardu Gdańskiego, Tczewa, Rumii, Redy, Wejherowa, Słupska, Kartuz, Kościerzyny, Bytowa, Chojnic. Doskonale znamy specyfikę działania sądu upadłościowego w Gdańsku. Dzięki temu sąd rozpoznaje wnioski są w ciągu 4 -5 miesięcy, a nie w ciągu roku.

Wiemy jakich błędów unikać, w rezultacie wnioski o ogłoszenie upadłości rozpoznawane są sprawnie. Każdy sąd ma swoją specyfikę działania. Dlatego decydując się na powierzenie sprawy o ogłoszenie upadłości, warto skorzystać z usług lokalnych pełnomocników. Posiadamy przeszło 6 letnie doświadczenie w procedurze upadłości konsumenckiej. W tym czasie zdążyliśmy poznać realia sądu rozpoznającego sprawę o ogłoszenie upadłości konsumenckiej.

Gdańsk upadłość konsumencka

Konkludując, zachęcamy Państwa do śledzenia postów na blogu, a także do dołączenia do grupy dyskusyjnej, prowadzonej na facebooku przez nas samych! Chcesz dołączyć do grupy? Kliknij tutaj. Jeżeli interesuje Cię procedura upadłości konsumenckiej lub chciałbyś zlecić bezpłatną analizę swojej sytuacji napisz do nas. Wystarczy, że skorzystasz z formularza znajdującego się na stronie głównej lub prześlesz nam wiadomość na adres biuro@nowa-upadlosc.pl

Upadłość konsumencka Gdańsk, Gdynia, Sopot. Rozważasz ogłoszenie upadłości konsumenckiej? Pomagamy dłużnikom w całej Polsce, nie tylko w Gdańsku, Gdyni, Sopocie i okolicach Trójmiasta! Skontaktuj się z nami wypełniając formularz!

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 788 739 178  i 883 882 335 oraz e-mail biuro@nowa-upadlosc.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *